Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Korbin platio ceh zbog pokušaja relativizacije "bregzita"

Komentari (121) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 13 decembar 2019 12:17
Nikola J.
Dobar tekst. Ipak mislim da za Korbinov poraz nije bio presudan njegov stav o bregzitu, već, kako je navedno, višegodišnja demonizacija u svim glavnim medijima. Upravljačke elite ništa ne prepuštaju slučaju, i videle su u laburističkom programu opasnost za svoje interese. Zato je Korbin medijski razapet, a glasači podvrgnuti "ispiranju mozga".
Sad kad krene ubrzano sprovođenje neoliberalne agende, i dalje srozavanje standarda, biće im jasno za šta su glasali, ali neće moći ništa da promene. Žao mi samo ako se Korbin povuče sa čela stranke, jer je redak primer nesalomivog političara sa integritetom.
Preporuke:
32
22
2 petak, 13 decembar 2019 12:35
ZR
Još jedna korektna analiza autora.
Preporuke:
32
5
3 petak, 13 decembar 2019 13:00
Spiridon
Da je Bregzit bio odlučujući onda ne bi predizborno istraživanje javnog mnjenja na temu NHS tj sistema zdravstvene zaštite pokazalo da Britanci u velikoj većini veruju da će Boris DŽonson srediti to pitanje kako treba, nego Korbin. Uzroci poraza Laburista su brojni a na prvom mestu je izuzetna nepopularnost DŽeremi Korbina, ili što bi lepo rekao laburista Seb Dens, od vrata do vrata, gde god da je bio je slušao jednu te istu priču, a to je da se ljudi plaše Bregzita i DŽonsona ali da ih daleko više plaši mogućnost da Korbin bude premijer. Isto to su pokazala poznata istraživanja Lorda Aškrofta, gde su ispitanici odgovarali šta ih pod 1, 2 i 3 plaši kada je moguća Torijevska, odnosno Laburistička vlada u pitanju. Dakle ljude je kod moguće vlade Torijevaca na prvom mestu plašio upravo Bregzit, dok je u pitanju Laburista u ogromnoj većini odogovor bio Korbin kao premijer, na drugom mestu je bio odgovor da će zadužiti državu a na trećem da imaju loš plan za ekonomiju, a ne referendum o Bregzitu...
Preporuke:
8
29
4 petak, 13 decembar 2019 13:08
nenad
Britanci žele da napuste EU - to je bilo vidljivo u noci glasanja na referendumu, jer su, i pored velikog ispiranja mozga i poziva da ostanu u Uniji, izabrali izlazak. Sada je postotak onih koji zele Bregzit puno veći. Takodje, jasno je da ce Britanija postati jedna vrsta evropskog Izraela za SAD. Samo ce se mnogo manje pitati od izraela, koji ponekad vodi Ameriku, a ne obratno. Takodje, Škoti ce otvoriti pitanje nezavisnosti i mnogi koji su bili za Britaniju na referendumu sada ce promeniti misljenje. I, na kraju, EU ce nastaviti da se rastace. Puna je političkih i ekonomskih nezadovoljstava. To je birokratski mastodont koji će zbog neralnih ovlastenja unistiti evropsku ideju i svima eksplodirati u lice sa velikim ekonomski i političkim posledicama.
Preporuke:
47
3
5 petak, 13 decembar 2019 14:35
Spiridon
@ nenad

Britanci žele da napuste EU - to je bilo vidljivo u noci glasanja na referendumu, jer su, i pored velikog ispiranja mozga i poziva da ostanu u Uniji, izabrali izlazak. Sada je postotak onih koji zele Bregzit puno veći.

Mmmda, valjda je upravo od te silne želje da napuste EU, onda i Bregzit partija na čelu sa patriJotskim herojem Najdžel Faradžom dobila 2% glasova ili u prevodu niti jedno jedino mesto u parlamentu. Kada se pogledaju procenti u osvojenim glasovima, vidi se da zastupnici Bregzita tj Torijevci plus Faradž imaju 43.6 + 2.0 = 45.6% osvojenih glasova, dok partije koje su protiv Bregzita tj Laburisti, Liberalne demokrate, Škotska nacionalna partija i Zeleni imaju 32.2 + 11.5 + 3.9 + 2.7 = 50.3% osvojenih glasova. Ne znam samo da li vam je neko javio da je u Velikoj Britaniji na snazi većinski sistem, odnosno da su broj osvojenih poslanika i broj osvojenih glasova dva različita Univerzuma. Iz zemlje Srbije se ume svašta priviđati, pa i to ispiranje mozga...
Preporuke:
12
34
6 petak, 13 decembar 2019 15:39
Raćel
Ogroman uspeh Džonsona , nije njegova zasluga, već njegovog odličnog savetnika , koji mu nikako nije dozvoljavao da uđe u bilo koju polemiku, pogotovo , otvoreni duel, sa protivnikom.On je znao da određene propozicije običnom glasačkom mišljenju izgledaju neverovatne i biće podvrgnute dokaznim postupcima, dokazivanju, što Džonson ne bi mogao da izvede.Jer je stara maksima, da čovek, koji hoće da zna šta je istina, ne pravi problem od toga što je očevidno za većinu ljudi.
Činjenica je da prisustvujemo jednom događaju, izgleda velikom, a da nismo ni svesni, jer će, sprovodeći u delo svoju??? nameru/Brgzit/ Džonson,da promeni skoro ceo politički, a možda i geopolitički izgled tkzv. "zapada" a sa tim i sadašnjeg "istoka" koji je u naglom usponu. U ostalom, "pozivam za svedoka vreme,koje je početak i kraj svega"...Pa , što kažu braća Makedonci, Ke vidime!
Preporuke:
27
3
7 petak, 13 decembar 2019 16:14
GO BREXIT!
Napred, antiimperijalistički, antikolonijalni, antifašistički, suverenistički, samoupravni, antibirokratski, demokratski i razigrani socijalizam ☆
Preporuke:
29
3
8 petak, 13 decembar 2019 16:54
Ah
Čim levičari pište dobro je. Inače Evropa je postala mračni kontinent upravo nastankom ideje o "Ujedinjenoj Evropi" - u nacističkoj Nemačkoj. Ujedinjenje Nemačke i EU donelo nam je građanski rat na Balkanu. Njihov polagani raspad vratiće slobodu svim evropskim narodima bez obzira na sve teškoće na tom putu. Za Srbiju će značiti polagano oslobađanje od opsene EU iako će to potrajati jer smo notorno poznati po tome da se teško oslobađamo zabluda.
Preporuke:
41
10
9 petak, 13 decembar 2019 17:05
itd ili ...
Razlozi Korbinovog poraza su verovatno višestruki, ono što iz sopstvenog iskustva boravka u UK mogu da podelim jeste što je autentičnim Anglima pun kofer raznih obojenih i drugoveraca koji su preplavili UK, pretpostavljam da Korbinu nije pomoglo to što je neka Fajzija ili crnoputa dama bila u trci za neke okruge (prva izgubila druga dobila), dok su torijevci imali listom belce autentične Engleze, tako da pitanje "bosanskog lonca" na engl. način i to što su oni zasićeni tim liberalnim levičarskim mantrama - ne treba zanemariti. Ono što je apsurd i što niko nije očekivao je da je ruralna postindustrijska Engleska, tradicionalno uporište laburista, ovaj put listom dala poverenje torijevcima, dok je u gradovima došlo do promena i tu je ta melting pot priča laburista našla potvrdu, svakako nedovoljnu, ali je došlo do te vrste preokreta takođe.
Preporuke:
32
3
10 petak, 13 decembar 2019 17:14
itd ili ...2
Inače vidna je zabrinutost zbog rezultata izbora što se Škotske i Irske tiče, jer su u obe regije zabeleženi rast nacionalista nasuprot unionista. Nikola Strdžen je izjavila da je DŽonson dobio glasove da vlada UK, ali ne i da odlučuje o sudbini Škotske u EU, najavila referendum za otcepljenje Škotske i aplikaciju za ostanak Škotske u EU, u Irskoj su nacionalisti odneli takođe prevagu u odnosu na unijoniste, te se vidi kako UK puca po šavovima - najzad! Obično su drugima razarali zemlju, sada maca kuca na njihova vratanca! Ko se ne seća Foklanda (Argentina) Gibraltar (Španija) i niza teritorija koje su oteli drugima i koje niko ne postavlja pitanje, sem Hong Konga naravno gde im Amerikanci pomažu da destabilizuju dodatno Kinu! Šta su zakuvali drugde bio bi red da i sami kusaju! najzad!
Preporuke:
30
4
11 petak, 13 decembar 2019 17:15
Raćel /za Spiridona/
"Ne znam samo da li vam je neko javio da je u Velikoj Britaniji na snazi većinski sistem, odnosno da su broj osvojenih poslanika i broj osvojenih glasova dva različita Univerzuma. Iz zemlje Srbije se ume svašta priviđati, pa i to ispiranje mozga..."
Molim vas, to zaista ne znam, objasnite mi, jer vam verujem! I, naravno, dajem vam poen, zaslužen i pitanje: A gde ste do sada? Nije vas bilo!
Preporuke:
9
9
12 petak, 13 decembar 2019 20:08
Konstantin
Torijevci imaju mnogo dublji društveni zahvat u skoro sve klase. Mogu da okupe i tajkune i naslednu aristokratiju i srednju klasu i boljestojeći deo radničke klase. Laburistima su ostali samo osobe vanbritanskog porekla, inteligencija (tj. sekularno sveštenstvo) i deo radničke klase koji se još drži vere u sindikalnu borbu. Čak ni mediji sada nisu bili blagonakloni prema laburistima kao ranije. Kad se bregzit okonča, DŽonson će ''škotsku'' polomiti kao napolitanku, s obzirom da njena ''autonomija'' pravno-formalno ni ne postoji.
Preporuke:
19
2
13 petak, 13 decembar 2019 21:10
Korbin i njegovo preduzece
su u brk 17.4 miliona stanovnika koji su IZABRALI dostojanstvo i suverenitet da od..bu a da ce ON organizovati "referendume" dok ne dobije zheljeni rezultat.
Zahvalni stanovnici su nagradili Korbina odlaskom u penziju i ribolov.
UK je poznata po dobrom ribolovu.
Srecno mu bilo.
Preporuke:
19
7
14 petak, 13 decembar 2019 21:54
Pa...
... je l' to dobro za nas četnike? Ili - ne?

Ne reče!?
Preporuke:
14
3
15 subota, 14 decembar 2019 00:29
brzi
Korbin i laburisti su pobedili sami sebe još pre izbora radi posve promašene agende i strategije predizborne kampanije. To što su nudili Laburisti na ovim izborima teško bi prošlo i skandinavskim zemljama koje su kao društva mnogo socialno osteljivije od polu darwinistične Britanije. U stvari se radi o dvoje ljudskih osobina: alavosti i ljubomori. I te osobine najbolje su vidljive baš kot britosa kde manje imučni slojevi staonvništva permanentno napdajau imučnije od sebe ali neče da menjaju društveno uređenje iako bi to uradili sa lakočom jer su večina, absolutna. Brexit uopšte nije bilo pitanje izbora nego kakav Brexit i na toj tački su laburisti pali jer su umesto kakavog nudili anti Brexit. Kod strategije kamapnije pogrešili su u tome što su torijcima dozvolili da oni vode kamapaniju i nameču teme, u stvari samo jednu: Brexit umesto da su preuzeli iniciativu i vođenje kampanije onako kako laburistima najviše odgovara.
Preporuke:
14
7
16 subota, 14 decembar 2019 09:38
Spiridon
@ Raćel /za Spiridona/
Ne znam samo da li vam je Molim vas, to zaista ne znam, objasnite mi

U Velikoj Britaniji je oduvek na snazi većinski jednokratni sistem, odnosno onaj sa procentualno najviše glasova u svojoj izbornoj jedinici je pobednik. Torijevci su pojedinačno najjača partija, pa su skoro svugde pobedili sem u velikim gradovima severa tj Liverpul, Mančester, Šefild i Njukastl, odnosno u Birmingemu, Velsu i Londonu. U suštini, otkako su Laburisti izgubili svoje tradicionalno uporište u Škostskoj u korist Škotske nacionalne partije, njihove šanse za bilo kakav uspeh su samo u domenu teorije. Boris DŽonson je išao okolo budalesao se za sve pare a to se prostom i slabo obrazovanom puku dopalo a posebno jer im se guslala ta neka njima draga ksenofobna priča, koja je popularna kod bezjaka svugde ovih dana. Korbin je opet izuzetno nepopularan a i kampanja im je bila očajna, plus se on sam zamerio kome ne treba. U prevodu, Bregzit je u ovoj priči nije bio toliko bitan...
Preporuke:
10
17
17 subota, 14 decembar 2019 10:22
Spiridon
@ brzi
U stvari se radi o dvoje ljudskih osobina: alavosti i ljubomori. I te osobine najbolje su vidljive baš kot britosa kde manje imučni slojevi staonvništva permanentno napdajau imučnije od sebe ali neče da menjaju društveno uređenje iako bi to uradili sa lakočom jer su večina, absolutna

U prevodu, desni populizam uvek pobeđuje onaj levi, iz prostog razloga jer se ta alavost i pripadajuća ljubomora mnogo lakše sa malo spina pretvore u ksenofobnu mržnju protiv ljudi druge vere i različite boje kože, nego što će se okrenuti protiv “svojih”. Istorija se samo ponavlja, pa je posle onog prvog tragičnog izvođenja sa Ser Osvald Mozlijem sada došlo vreme za klovnove kakav je Boris DŽonson, pa su tako i u zemlji Srbiji one nekadašnje pohvale Führer-u i upoređivanja sa Svetim Savom sada odmenile ove nove patriJotske snage koje se informišu u internet zemlji šarlataniji, u svemu vole da vide globalističku zaveru i da komedija bude zaista potpuna, vole druge da nazivaju fašistima...
Preporuke:
8
14
18 subota, 14 decembar 2019 11:42
Nemo
djonson je,kao i vucic deo elita

nikakve magle o bezjacima to nece sakriti
Preporuke:
5
9
19 subota, 14 decembar 2019 13:24
supervizor
neverovatno je kako korbin nije shvatio šta želi radnička klasa koju on navodno zastupa, ona je upravo ta koja je izvela breksit, a on im nudi nekakve mutne odgovore po pitanju breksita, umesto da bude najveći zagovornik istog - ipak je taj njegov navodni marksizam bez dodira sa stvarnošću - mislim da su mu namere bile dobre, ali džabe kad ne ume da sabere 2 + 2
Preporuke:
18
1
20 subota, 14 decembar 2019 14:35
itd ili...
Ko je pratio I Kanal 4 I ITV I nasumicne ankete ljudi koji su traicionalno glasali laburiste mogao je da primeti konstantu - Corbin im je bio neprihvatljiv. Takodje Boris nije mogao zbog blokade Parlamenta da izvede Brexit zato je I raspisao izbore zato je Brexit I bio (logicno) tema izbora. Otuda glasaci laburista kazu da ce sledeci put glasati Labur bez Corbina.
Preporuke:
13
2
21 subota, 14 decembar 2019 15:16
itd ili...2
Inace ovo je istorijski gledano najveca pobeda Torijevaca tj Borisa posle Margaret Tacer dok je ovo najgori rezultat laburista od 1930. Borisa su videli kao najkraceg premijera a ispao je dugovecniji od svih predhodnika pri cemu su mu I Tramp I Putin expreno cestitali. Lakoca kojom on miri UK u svom govoru je nauk za mnoge koji dele opstvene narode politikom. Itina I Corbin je rekao da nije hteo da deli narod I zato se nije izjanjavao o Brexitu.
Preporuke:
8
1
22 subota, 14 decembar 2019 16:44
Konzervativac
Nije mogla doci bolja vijest iz V.Britanije. Sve cestike. Konacno i nepovratno propada EU i djavolja ideologija olicena u liberalnom globalizmu, multi-kulti, NVO, "ljdskim pravima", rodnoj ravnopravnosi, ISO-9ooo, zabrani pusenja u prostorijama, istopolnim brakovvima, obavezi vezivanja pojasa u autu i bezbroj drugih gluposti i budalastina koje normalni ljudski um ne moze pojmiti a kamo li prihvatiti. Hvala nebesima! Djonsone, sve cestitke!
Preporuke:
16
9
23 subota, 14 decembar 2019 17:12
itd ili ...
Nema mesta poređenju između DŽonsona i Vučića, DŽonson je kraljevske krvi (istina vanbračne aktivnosti engleskog kralja su u pitanju) dakle on ne mora da se dokazuje, ovaj koji je bio mali od Šešelja mora, itekako, svi smo žrtve tog njegovog izbora tada i sadašnjeg moranja radi opstanka i koječega još.
Preporuke:
10
3
24 subota, 14 decembar 2019 17:34
Raćel / za Spiridona/
Hvala za odgovor, ali to nije ono što sam ja očekivala, jer sam to i znala. Mislila sam da postoji nešto , što sam propustila, što ne znam. Činjenic je da je Džonson pobedio, budalast ili ne, ali pobedio je. Ili se pojedinima čini da je budalast, kao što nam predstavljaju ovde i Trampa, a slušam, gledam i čitam , na medijima, da Tramp vodi dobru politiku, hoće mir ? neće ratove?. I kome verovati!?A Britanija/Engleska/ je uvek, takva kakva je, vodila dobru politiku za svoj narod, a naročito sebe.
I ne odgovoriste mi, zašto vas duže nije bilo na komentarima?
Preporuke:
9
1
25 subota, 14 decembar 2019 17:48
Raćel / itd ili /.
E, od Vas se nisam nadala da upoređujete jednu krv sa drugom. /Vučića i Džonsona/?! Krv je krv, kad je od zdravih prethodnika. Ali ćinjenica je da su te "plave krvi" pune otrova, infekcija , naslednih boleti, zbog rodosknavljenja, uopšte loše genetike. Sa svim ostalim se slažem. A, sada, da dodam, glasam za Bregzit, sa kojim počinje rastur Eu, kakva je sada, jer nizašta nije./Sem da rađa sve veću administraciju i neradnike, koje mi, raddnici, izdržavamo./ Ja se slažem za staru maksimu:svaka vaška, obaška. Pa onda, da izađemo na megdan.Pozdrav i dobro veče.
Preporuke:
7
4
26 subota, 14 decembar 2019 19:52
itd ili ...Raćel
Zašto vam smeta to poređenje, krv je pomenuta kod DŽonsona i on vam nije tipičan primer toga o čemu pričate, ima od Turske, nešto Ruske navodno a najviše nemačke krvi kao i jevrejske /sestra Rejčel/kao i njihova kraljevska porodica uostalom koja je nemačka dinastija zasela pa uzela nepostojeće ime Vindzor za neuki puk. Završio je Iton ako ne grešim,u svakom slučaju jedan od Ajvi lig Unija, bahanalio se poprilično na studijama /Burlington klub u kome je bio sa Kemeronom, koji ga je izvukao iz anonimnosti da bi sada Kameron bio u anonimnosti a DŽonson već najuspešniji političar u redu Torijevaca od Margaret Tačer, optužuju ga da ne ume da drži šlic zatvorenim. Išao je od vrata do vrata čak je i pite pekao u okviru svoje kampanje, sve suprotno od Korbina. Pobednik je DŽonson a Korbin najveći gubitnik od 30tih godina prošlog veka u redovima laburista, svidelo se to nekome ili ne.
Prijatno veče i vama
Preporuke:
8
4
27 subota, 14 decembar 2019 20:03
itd ili ...Raćel 2
ps.
Poenta mog komentara nije bila krv već drugi deo komentara, šteta što se sa njim nište složili
Preporuke:
7
2
28 subota, 14 decembar 2019 20:12
/
bahanalio se ....izvukao iz anonimnosti


....zasto uvek licno
Preporuke:
1
8
29 subota, 14 decembar 2019 20:22
naravno da su se smejali
"Korbin je zastupao ideju da će, ukoliko osvoji vlast, najpre postići sporazum o napuštanju EU koji je povoljniji za Britaniju od DŽonsonovog, a potom će biti održan referendum na kome će se Britanci opredeljivati između takvog sporazuma i ostanka u Uniji. Kada je u dve televizijske debate sa DŽonsonom izneo takav program, publika u studiju se smejala."

Naravno da ono što može da prođe u Makedoniji (ili Srbiji) ne može da prođe u Britaniji.
Preporuke:
10
2
30 subota, 14 decembar 2019 20:38
itd ili .../
O anonimnosti i Kamerunu je izjavila Borisova Sestra Rejčel na Skaju u okviru debatnog programa

oko Bahanalija Burlington kluba pisao je još Gardijan, izguglajte

ništa lično
Preporuke:
8
4
31 subota, 14 decembar 2019 22:19
penzioner Cviko,
Čovek je platio ceh. Pa šta? Ima, može mu se. Čvrsto je obećao da više neće da plaća ceh. Pošteno a ovi naši? Smejurija...
Preporuke:
3
2
32 subota, 14 decembar 2019 22:37
Raćel za itd ili
Sudeći po odgovorima, Vi niste pročitali ni moj prvi komentar, a komentar upućen lično Vama, ste površno pročiali. Ja sam protiv upoređivanja ljudke krvi/sem kad su u pitanju krvne grupe i Rh faktori. Krv je krv. To što su neki završili Iton, Kembrridž ili ,ha..ha.. Megatrend ,je njihova stvar, a krv ostsje krv. A neki što su se nekada, na lopovski način obogatili i uzeli si ime knez, kralj, princ, lord i sl opet ne menja krv na stvari. A sa ostalim Vašim komentarima se skoro uvek slažem i lajkujem ih. Opet, dobro veče!
Preporuke:
3
8
33 nedelja, 15 decembar 2019 00:09
itd ili ...
Pročitala Vaš prvi komentar ali nisam dovoljno pratila kampanju ni duele, malo mi to zamorno a i boli me uvo za njih, tako da ne znam na kog savetnika mislite? stoga nisam ni komentarisala

Alistera Kembela kao savetnika Blera i laburista sam odslušala kod Pirsa (Morning Britan ili tako nešto) i uživala kako ga je Pirs šetao oko toga kako nemaju osećaj niti se laburisti osećaju obaveznim da sprovedu narodnu volju ako se sa istom ne slažu.

Pirs ga je bukvalno opet ubacio u mašinu oko laži, a meni je to baš leglo onako posle laži na račun nas 90tih,jer hteli to da priznamo ili ne nas su i američke demokrate (levičari) i engleski laburisti (levičari) Blera bombardovali, ovaj put su lagali oko toga da se da se sprovede novi referendum nacija okreće ka opciji opstanka u EU, onda ga jePirs podsetio na rezultate izbora gde je još jače potvrđena rešenost Britanaca da odu iz EU.
Preporuke:
13
1
34 nedelja, 15 decembar 2019 00:18
itd ili...Rećel
prebrojte koliko ja pomenuh krv u komentaru a koliko Vi pa će vam biti jasno ko na krvi insistira, Vi ili ja.
Preporuke:
11
2
35 nedelja, 15 decembar 2019 01:05
čisto onako
"Budalasti" Boris je kao gradonačelnik Londona pokrenuo jedan od najuspešnijih programa za razvoj start up kompanija u svetu. Vlasnici sitnog biznisa u UK ga skoro stoprocentno podržavaju zbog toga.
Pre nego što je bio uspešan gradonačelnik Londona, bio je uspešan novinar. Takođe se odrekao USA državljanstva na koje je imao pravo po mestu rođenja kad je počeo da se bavi politikom jer je smatrao da nije u redu da se osoba koja ima rezervno državljanstvo bavi politikom u Britaniji.
Preporuke:
9
0
36 nedelja, 15 decembar 2019 09:34
Raćel za itd ili
Zapanjena sam sa vašim zadnjim odgovorom, a vi razmislite, ako hoćete, zašto! Ako nećete, ne morate!
Preporuke:
3
9
37 nedelja, 15 decembar 2019 11:18
itd ili...Raćel
Mislim da kucate na pogrešna vrata, ja nisam iz tog filma, Vi očigledno vidite nešto i čega nema pa čak ni argumenti kvantiteta ne mogu da Vas razuvere da kod mene ne postoji problem koji Vi vidite.
Preporuke:
11
1
38 nedelja, 15 decembar 2019 14:00
Raćel za itd ili
"Mislim da kucate na pogrešna vrata, ja nisam iz tog filma, Vi očigledno vidite nešto i čega nema pa čak ni argumenti kvantiteta ne mogu da Vas razuvere da
kod mene ne postoji problem koji Vi vidite."
To Vi kažete! A šta ste hteli da kažete, nije mi jasno?Ne znam :ni vrsta ni film.Vi ste pomenuli krv, a ja sam kako znala i umela, odgovorila. To što se često spominje reč KRV, to je da bih bila jasnija, jer ste vi prvo dotakli, a hteli ste da kažete "plava" krv i Iton i ostali univeziteti.A bolje vi meni dajte argumente kvaliteta, a kvantiteta ima na pretek. Pozdrav.
Preporuke:
2
9
39 nedelja, 15 decembar 2019 19:37
itd ili...
Ja I pored najbolje volje ne razumem sta Vi hocete od mene? Da se slozim da je ubijanje vlasnika Deinjskih vila da bi se komunisti uselili u tako otetu imovinu u redu? Meni nije u redu I nikada nece biti! To sto je neko plave krvi ne daje nikome pravo da ga zverski ubije zato sto taj isti nije! Romanovi I drugi su zrtva takvih za koje ne postoji hijerarhija ssem ako oni nisu na vrhu-tzv crvena burzoazija
Preporuke:
10
1
40 nedelja, 15 decembar 2019 19:59
Spiridon
@ itd ili...

Završio je Iton ako ne grešim,u svakom slučaju jedan od Ajvi lig Unija

Prosto blistate svojim znanjem (po običaju), još samo da vam neko javi kako su u Ivy league jedino i samo univerziteti u Americi, odnosno da Eton College nije uopšte univerzitet već koledž što mu ime lepo i kaže tj u prevodu na srpski srednja škola u koju se ide od 13. do 18. godine. Pa je tako i Boris u skladu sa svojim poreklom i materijalnim stanjem tamo bio dok nije posle toga otišao na Oxford, gde je završio fakultet. Šta kažete živeli vi u Engleskoj...
Preporuke:
5
12
41 nedelja, 15 decembar 2019 20:20
itd ili ...
Spiridone moja greška u brzini, ali zaista mislim da ne menja suštinu, ja zaista nemam nameru da komentarima posvećujem toliko pažnje niti da impresioniram kao što Vi imate, il ne daj Bože edukujem kako Vi umišljate Vašu misiju, recimo da sam dovoljno ostvarena, što me navodi na zaključak da Vi niste
Ko ne zna to što ste vi napisali, njegov problem, uverena sam da njih ima jako malo, ali to vaše podcenjivanje je odurno! Odrastite!
Preporuke:
10
4
42 nedelja, 15 decembar 2019 20:27
itd ili ...Spiridonu
Auuu Spiridone, radila Vikipedija vidim, oko Oksforda i ostalih detalja! Pa Vama samo Vikipedija dosta, ne treba da živite van svojih dva metra, imate ceo svet na dlanu pardon Vikipediju?!?!?
Preporuke:
12
4
43 ponedeljak, 16 decembar 2019 07:58
Spiridon
@ itd ili ...Spiridonu
Auuu Spiridone, radila Vikipedija vidim, oko Oksforda i ostalih detalja!

Gospođo moja draga, sa obzirom da ste se upravo izblamirali za medalju sa Ivy league gde joj mesto nije u UK, odnosno sa Eton-om koga ste prekrstili u Uni, što-no se popularno u zemlji Engleskoj za fakultet kaže, onda bih ja na vašem mestu prešao u stealth mode dok se sramota ne zaboravi. Inače hvala zaista na pitanju, ne gledajte sebe u ogledalu pa meni lepiti vaš sveti gral znanja i guglanje sa Vikipedijama, jer ste tamo prošli put da se podsetimo našli one čuvene Tito-Čerčil knjige koje ste onda slavodobitno poturili kao kukavičije jaje, izmislivši pri tome da ste ih pročitali i da one sadrže one vaše fantazmagorije.
Takođe hvala i na tom pitanju, dovoljno mi je bilo da samo pogledam vaš komentar i da vidim koliko ništa Ivy league & Eton ne znate, tako da držite se vi vaših trač rubrika u The Sun-u, vidite da vam odlično idu te teme oko vanbračne dece. Za bolje uostalom i niste...
Preporuke:
3
7
44 ponedeljak, 16 decembar 2019 08:07
Spiridon
@ itd ili ...Spiridonu
Spiridone moja greška u brzini, ali zaista mislim da ne menja suštinu, ja zaista nemam nameru da komentarima posvećujem toliko pažnje niti da impresioniram kao što Vi imate, il ne daj Bože edukujem kako Vi umišljate Vašu misiju, recimo da sam dovoljno ostvarena, što me navodi na zaključak da Vi niste

Kod vas baš nešto često umeju te brzinske greške da se dese ako smem da primetim...
Inače, kako vam je ostalo da u vašu gargantuansku kolekciju fantazmagoričnih teorija pridodate još jedino da je Zemlja ravna ploča pa da zbirka bude zaista kompletna, onda ću i ovu najnoviju skoro pa ingenioznu pretpostavku o mojoj (ne)ostavarenosti shvatiti i ovaj put kao pohvalu. Počeli ste sa time da sam SNS bot a došli ste prošli put čak do toga da nisam uopšte ni Srbin, tako da šta vam kažem odlično vam ide. Samo vi nastavite, jedino sebe i svoj tetrapak patriJotski svetonazor pokazujete time....
Preporuke:
3
7
45 ponedeljak, 16 decembar 2019 10:04
Spiridon
@ čisto onako
"Budalasti" Boris je kao gradonačelnik Londona pokrenuo jedan od najuspešnijih programa za razvoj start up kompanija u svetu.

Ako smem da primetim, čini mi se da niste baš pratili njegove brojne podvige tokom predozborne kampanje, čim niste na pravi način shvatili šta se tačno podrazumeva pod budalesanjem. Elem, mene je to ponekad podsećalo na Belog Trgovčevića a posebno ono kada su ga obesili na neku žičaru sa sve kacigom i dve britanske zastavice u rukama, pa je on tako mahao odozgo kao klovn u nekom cirkusu tj samo mu je ona kapa za dvorsku budalu falila i to u Union Jack bojama pa da sve bude na svom mestu. No, sada je to popularno, ili ti što su Englezi gori od Amerike, hoće i oni svog Trampa da imaju. U suštini, da nije Trampa Boris bi bio apsolutni šampion političkog budalesanja. Sve u svemu na vlasti su danas lideri potpuno sinhronizovani sa taktom vremena u ovom novom rialiti svet spektakla obliku, koje je kasni kapitalizam sebi u čast stvorio...
Preporuke:
3
3
46 ponedeljak, 16 decembar 2019 10:09
itd ili...
Spiridone nije u Sanu to objavljeno već je sam Boris to u potrazi za svojim korenima u dokumentarcu pronašao i podelio sa javnošću.
Vidite niti sam Vikipedija niti The Sun koristila kao izvore, za ostale stupidarije koje vi smatrate vrhunskom blamažom jer imate tako nisko mišljenje o sagovorniku da mislite da ste pronašli da on ne zna nešto što je opšte mesto, nemam razloga da odgovaram, imam pametnija posla od zlog sitničavog starca infantilne provinijencije kome je Milošević iako davno pod zemljom i dalje tema (ah kako hrišćanski i "slavski") i nikako da krene dalje od tog zapadnjačkog narativa i pogleda na srpsku istoriju pa do ravne ploče i prezira prema slovu J i rodoljublju, sve zamišljajući da je prosvetitelj a to kod takvih karaktera ne biva realno, valjalo bi najpre sebe da prosvetite i prosvetlite.
Ostajte dobro i smireno i uživajte u predivnom danu po mogućnosti u prirodi i u dobrom društvu
Preporuke:
10
2
47 ponedeljak, 16 decembar 2019 10:18
itd ili...
što se UK tiče da i to na Kembridžu rekoh li Vam, imam i diplomu pre davnih 30 g da posvedoči, ali volite Vi da verujete da su rodoljubi priglupi, neobrazovani, volite da uklapate ljude u vaše kalupe koji su odraz ograničenosti vašeg uma, kada se kalup pokaže pogrešan vi se ubiste da dokažete da je čovek pogrešan a ne kalup, uvek posle dijaloga sa Vama, razmišljam koliko malo ima razlike u vašoj isključivosti i onih likova sa dugim mantilima titovim glavosečama recimo? malo više pristojnosti, uviđavnosti, kulture prema sagovorniku u vašem je interesu, ipak ste jako osetljivi na tretman koji Ćirjaković pokaza prema ženama, a da li vi pomalo ličite na to protiv čega ste navodno? patetični ste u toj svojoj narcisoidnosti i za kraj možda je bolje biti srećan nego uvek u pravu Spiridone? vi nikada gotovo niste u pravu, orijentišite se na sreću, možda Vam pođe za rukom.
PS za vašu informaciju u životu nisam čitala The Sun ali ne znam nikoga u mom okruženju da je to čitao, možda Vaši čitaju ili Vi?
Preporuke:
10
1
48 ponedeljak, 16 decembar 2019 10:44
itd ili...
koga zanima porekla DŽonsona iz njegovih usta

https://www.youtube.com/watch?v=n9mG6iK3kkQ

na osnovu istraživanja sopstvenog!
Preporuke:
8
1
49 ponedeljak, 16 decembar 2019 11:06
itd ili...BBC o DŽonsonu 2 deo
http://www.bbc.co.uk/whodoyouthinkyouare/new-stories/boris-johnson/how-we-did-it_2.shtml

date i naznake preko koje linije je reč o kraljevskom poreklu
Preporuke:
7
1
50 ponedeljak, 16 decembar 2019 11:11
Spiridon
@ itd ili...

Znači sada smo došli već i do sitničavog starca, koji naravno nije ni Srbin a u slobodno vreme je SNS bot. Prosto prevazilazite samu sebe...!?
Elem, ja bih se na vašem mestu zapitao a zašto mene tj vas uopšte zanimaju takve gluposti oko vanbračne dece, odnosno zašto ih tako ponosno prezentirate u svojim komentarima. Tako da je moja The Sun opaska sasvim na svom mestu, jer se vi tim trač ”znanjem” i napajate iz tih kao dokumentaraca, namenjenih prostom a dokonom puku. Inače hvala na pitanju, čitam pretežno knjige i to one prave, mislim ne kao vi one koje ste tek izguglali a koje kao fol sadrže dokaze za vaše fantazmagorične teorije. Mada šta se i ja čudim jer to ste vi, Zapad se nastrašnije patriJotski mrzi ali se zato obožavaju Gaj Riči i njegovi bofl filmovi, ponosi se nekakavom kvazi-rusofilijom a nema se pojma ni ko je Pavel Lungin a kamoli bilo šta drugo. I naravno patriJotski bingo DŽej u vidu najneverovatnijih teorija zavera u koje tako ubeđeno a nadobudno verujete...
Preporuke:
2
7
51 ponedeljak, 16 decembar 2019 11:47
Spiridon
@ itd ili...
itd ili...BBC o DŽonsonu 2 deo
http://www.bbc.co.uk/whodoyouthinkyouare/new-stories/boris-johnson/how-we-did-it_2.shtml

date i naznake preko koje linije je reč o kraljevskom poreklu

Samo se bez potrebe i dalje blamirate, odnosno vi očigledno ne shvatate da su to zanimacije za priprostu rulju, da ima čime ispirati usta sa tim glupostima oko toga šta je radila čukunbaba Boris DŽonsona, kao i naravno ta primitivna opsesija kraljevskim poreklom. Vidite za razliku od vas, mene je komedijant slučaj nekim svojim samo njemu znanim putevima odveo da sticajem nekih čudnih okolnosti upoznam i na neki način uđem da ne kažem orodim se sa jednom od zaista velikih kraljevskih porodica Zapada, doduše odavno već bez krune. Ne vidim zaista ama ništa specijalno u njima iskren da vam budem, ali dobro nismo svi isti...
Preporuke:
1
9
52 ponedeljak, 16 decembar 2019 11:55
itd ili...
Baš ste se iznervirali, nije mi bila namera, ili jeste? makar malo?

Baš ste na kraj srca, pa ne moraju svi deliti vaše filmofilske sklonosti, ja nisam u tom fazonu, možda kada dođem u Vaše godine, Vi ste čak i netrpeljivi i isključivi u tumačenju filmova što je neverovatno vaše čitanje je uvek jedino ispravno!

Što mi zamerate na tim knjigama, pa ništa niste izgubili što ste ih pročitali? u čemu je problem, malo ste se zabavili, a ja odahnula od Vas! za mene je to bila poenta

Ponekad se previše u svojoj isključivosti približite nekima protiv kojih ste navodno stoga su nedoumice oko vaših stavova rusofobije, autošovinizma logične i njih delim sa većinom komentatora kada su vaši komentari u pitanju. Imate otklon u startu i kvazi superioran položaj prema sagovorniku što uvek ukazuje na nesigurnost, za to ne krivite druge, ja sam se samo poduhvatila posla da kušate svoju gorku travku koje delite drugima.
Preporuke:
11
1
53 ponedeljak, 16 decembar 2019 12:25
itd ili...
Vidite kada vam pobijem argument da je to petparačka literatura /San/ i navedem da je on to sam izrekao u BBC emisiji vama se ja blamiram jer citiram njegove reči o njegovom poreklu? čak mi učitavate i da sam ja fascinirana, pri čemu sam se jedino usprotivila da su Boris i Vučić ista elita, fakat je da nisu! ako iko podilazi tim sentimentima vezanim za fascinaciju plavom krvlju onda je to sam DŽonson i BBC, svakako ne ja, činjenice su činjenice, u prilog te tvrdnje da se Vučić i Boris ne mogu izjednačavati navela sam izvore, ni manje ni više, nema razloga da mi učitavate nešto što nije rečeno, ali to je tako tipično od Vas, prosto ne umete da gubite! Prestanite da se blamirate, da vas citiram.
Preporuke:
9
1
54 ponedeljak, 16 decembar 2019 12:31
itd ili...
Nadam se da ste sada razumeli zašto ako se služite kao SNS zamenom teza, stavljanjem reči u usta koje nikada nisu izrečene (u ovom slučaju napisane) kojima se onda sami razračunavate u monologu poput velikog Vođe, smatram da ste usvojili metodologiju SNS botova te sumnjam u to da ste i sami iz te priče tj filma.

I da ne delim vaš ukus kada je reč o filmovima, big dil, da nije vaš ukus merilo svega? verujem da nije, da nije vaš pogled na svet jedini validan? svakako da nije, pa pustite ljude da imaju različito mišljenje pa svet bi bio beskrajno dosadan mizerno mesto za život da samo Spiridoni (kvazi prosvetitelji) koračaju ovom Planetom.
Preporuke:
8
1
55 ponedeljak, 16 decembar 2019 12:39
Spiridon
@ itd ili...
Baš ste na kraj srca, pa ne moraju svi deliti vaše filmofilske sklonosti, ja nisam u tom fazonu, možda kada dođem u Vaše godine

Što mi zamerate na tim knjigama, pa ništa niste izgubili što ste ih pročitali? u čemu je problem, malo ste se zabavili, a ja odahnula od Vas! za mene je to bila poenta
Gospođo moja draga, jako ste hrabri i to ne zato što se malo čega plašite, već što se avaj malo čega stidite, pa tako ne samo da vas nije sramota izmišljotina oko onih knjiga, već im samo pridodajete nove, šifra ta vaša kao poenta.
Inače hvala na pitanju, čini mi se ipak da bih ja trebao da dođem u vaše godine ne vi u moje, a i za vašu informaciju rusofilstvo podrazumeva ljubav prema ruskoj kulturi a ne obožavanje Kremlja, jer se takvo nešto zove kremljoljuBstvo. E vidite rusofili bi valjda trebalo da znaju ko je Pavel Lungin, a ne da su im puna usta Rusije sa osvrtima na jeftin bofl Gaj Ričija i šta je radila Borisova čukunbaba. Porazmislite o Sanu, za vas je kao stvoren...
Preporuke:
1
8
56 ponedeljak, 16 decembar 2019 14:56
Eh @Spiridon
Gospodine, spuštate se na nivo koji Vama ne odgovara. Naišli ste izgleda, ne profesionalnog posetioca sajta, dokoličara,koji sem što izmilja, i to debelo, hoće i uspeva u tome, da to prebaci drugome.Moj Vam je savet, uz dužno poštovanje, okanite se takvih žena, jer su u stanju i ovako sa velike razdaljine i bez otvaranja usta ili pokazivanja lika, da zagorčaju čoveku dan! Ona misli da je pobedila, zato što je dobila nekoliko lajkova?! Ne, izgubila je. A sada da dodam svoje mišljenje, posebno od gornjeg.Neko, ko je ranije imao taj logo, nije tako pisao i čini mi se da je bio muškog roda!Izgleda da je ova "ukrala" taj znak, jer i ja više ne prepoznajem tu osobu, tj. stil izražavanja, hoću reći pisanja.! Budite pozdravljeni, uz želju da imate prijatan dan.
Preporuke:
1
9
57 ponedeljak, 16 decembar 2019 15:11
itd ili...
Spiridone vidim da ste pažljivo odgledali BBC epizodu koju sam linkovala iako smatrate to pučkom zabavom, šta reći o vašem licemerju?
Najpre je bilo to mene gospođu zanima a ta zanimacija je na nivou nekog tračerskog magazina
Kada Vam ni to mladiću, nije prošlo jer je reč o državnoj britanskoj TV stanici, onda ste odgledali?
Zašto? verujem da biste nešto i Vi naučili, za promenu. Eto još jedna misterija koja je postojala za Vas a opšte je poznata u UK zahvaljujući BBCju, je razrešena!
Šta reći o podmetačinama tipa te verovanje u teorije zavere te u ravnu ploču te koješta koje projektujete na druge? ne zaslužuju nikakav odgovor

Što se knjiga tiče, prisetite se, rekla sam da nemam nameru da odgovaram na teme koje Vi meni zadajete, odavno iz škole izađoh, ali vidim mladiću, vi još niste! Bejaste uvereni da Vam je upalilo, žao mi je ali ne radim tuđe zadatke, sedite i sami uradite istraživanje.
Preporuke:
9
1
58 ponedeljak, 16 decembar 2019 15:22
itd ili...
Vidite Spiridone vi specifično gledate ograničavajući samo na kulturu duhovnu i bratsku srodnost pa i ljubav prema Rusiji pojedinaca poput mene, za mene je Ivan Iljin taj koga čitam a to što ne gledam Lugina, ne stigoh još, znate mladiću, mala dečica, obaveze, život jednom rečju, žena ima puno šešira, treba žonglirati. No stići ću i da odgledam Lugina jer mi je Oduševljeni Ćirjakovićev tapšač sugerisao, a verujem u njegov ukus i struku (filosofija), u Vas ni vaše ocene nemam poverenja, da izvinete.
Preporuke:
10
1
59 ponedeljak, 16 decembar 2019 16:31
itd ili...
To je oduvek bio moj nik samo su komentari bili u muskkom rodu. Eto Vas komentar je tipican primer zenomrsca! Sta mislite o takvim muskarcima kao sto ste vas dvojica I kako bojite dan drugima?
Preporuke:
10
1
60 ponedeljak, 16 decembar 2019 17:02
itd ili...
Spiridone verujem da Racel ceka da joj se obratite gde ste bili I tako to...
Preporuke:
9
1
61 ponedeljak, 16 decembar 2019 17:24
itd ili...Eh
Ja za Vas nisam ova, imajte elementarne kulture u komunikaciji a vašu mržnju prema ženama, bilo da ste žena ili muškarac, kakva zamišljate da sam ja ostavite za sebe, ne spuštajte se na taj nivo za koje drugog upozoravate da se spušta ili ne!
Lep dan vam želim
Preporuke:
10
1
62 ponedeljak, 16 decembar 2019 19:28
nemo
itd .....


nemojte sa njim ...

treba raspravljati sa ljudima...
Preporuke:
14
1
63 ponedeljak, 16 decembar 2019 19:58
Spiridon
@ itd ili...
Spiridone vidim da ste pažljivo odgledali BBC epizodu koju sam linkovala iako smatrate to pučkom zabavom, šta reći o vašem licemerju?

Gospođo draga, ni na pamet mi nije palo ako mi verujete, ili ti u prevodu video sam jedino taj vaš link i prateće oduševljeno objašnjenje od koje je kraljevske grane Boris i onda isti samo kopirao u svoj komentar. Imam zaista pametnija posla u svom životu nego da se bavim takvim glupostima, odnosno ne gledajte sebe u ogledalu po stoti put vam kažem jer se ja zaista ne spuštam na nivo gledanja takve vrste primitivnog sadržaja. Imam vas uostalom da saznam sve što me (ne) zanima a na temu teorija zavera, pripadajućih tračeva o prababama britanskih političara, kao i šta ima novo u bofl filmovima Gaj Ričija...
Preporuke:
1
12
64 ponedeljak, 16 decembar 2019 20:31
Spiridon
@ itd ili...
Vidite Spiridone vi specifično gledate ograničavajući samo na kulturu duhovnu i bratsku srodnost pa i ljubav prema Rusiji pojedinaca poput mene, za mene je Ivan Iljin taj koga čitam a to što ne gledam Lugina, ne stigoh još, znate mladiću, mala dečica, obaveze, život jednom rečju, žena ima puno šešira, treba žonglirati. No stići ću i da odgledam Lugina...

Pod jedan nije Lugin već Lungin, a pod dva Iljin vam je tzv opšte mesto koje pretežno ima veze sa vašim političkim stavovima da ne kažem sad patriJotizmom a ne sa kvalitetom bilo čega što je on napisao. Nadam se da i vas ne treba da podsećam da se upravo taj isti Ivan Iljin divio crnokošuljašima, nazivao ih svojom braćom, sanjao o uvođenju ruskog fašizma, odnosno lamentirao kako je moguće da su Italijani uspeli tamo gde su Rusi posrnuli, odnosno na kraju balade tvrdio da je osnovni razlog za to što je fašizam loš u tome što je napravio jednopartijsku državu, dok bi onaj pravi trebao da bude nepartijski fašizam...
Preporuke:
1
11
65 ponedeljak, 16 decembar 2019 20:42
Spiridon
@ itd ili...
Što se knjiga tiče, prisetite se, rekla sam da nemam nameru da odgovaram na teme koje Vi meni zadajete, odavno iz škole izađoh, ali vidim mladiću, vi još niste!
Ah, pa gle čuda, sad sam se već podmladio pa postadoh od sitničavog starca nekakav nedozreli mladić. Šta da vam kažem, nego da sa vama makar nikad da nije dosadno, jer vi primenjujete u hroničnom nedostatku argumenata tzv špageti metodu tj bacate tako neke infantilne ad hominem pošalice kao špagete, pa kao šta se od njih zalepi na zid
Elem, koliko mene sećanje služi vi ste sami prvo tvrdili da je gdin Agaton priložio dokaze za vaše Tito Čerčil fantazmagorije, pa se čovek onda javio i objasnio vam da ne izmišljate tu svašta, pa su onda dokazi kao bili u tim nekim knjigama, pa ste onda na moje uporno insistiranje da kažete o kojim se izdanjima radi, otišli na Gugl i nahvatali nešto na brzinu. Na kraju se naravno ispostavilo da je i to bila samo još jedna u nizu vaših izmišljotina...
Preporuke:
1
14
66 ponedeljak, 16 decembar 2019 21:37
itd ili ...
Spiridone Vi stalno isto proverite šta Vam je ko od komentatora tada govorio na tu temu, mene ste u jednom trenutku pomešali sa pomenutim, i došlo je do nesporazuma sa njim! Nije ni čudo, malo je karaktera i teško je ako s vremena na vreme imate vremena da razmenite svoja razmišljanja u gužvi svakodnevnog života, biti dovoljno precizan i u tako malo preneti sve što znate ili šta mislite.Ne znam što se čudite oko toga sitničavi starac zanovetalo transformacije u mladića? pa niko nikoga ovde ne zna ni kako izgleda ni ko je, prosto samo možete da zaključite o nekome na osnovu toga šta on izabere da podeli sa Vama, a opet ostaje sumnja da neko fabrikuje lik i da leči komplekse sa nekom fiktivnom ličnošću, a tek o prisvajanju tuđih nikova da i ne govorimo, ili nastupanju pod višestrukim nikovima, ali sve je to deo igre, makar ja to tako vidim. Na početku sam koristio/la samo ... a onda su me nazvali "tačkasti" pa sam dodao/la one itd, inače dugo sam na NSPM i svedok sam pada pristojnosti komentara
Preporuke:
7
0
67 ponedeljak, 16 decembar 2019 21:44
itd ili ...
Spiridone poslednji put, baš ste preterali, vrlo ste zlonamerni, odakle vam to da sam oduševljena bilo čijim poreklom, to je bilo puko konstatovanje Borisovih korena i podrške koje uživa i po tom osnovu?!?! Mene ste našli da opljunete a Vaš Zapad i BBC i ekipu koja je spinovala u korist elitističkog favorita, vam nije palo na pamet? "Hrabro" junački po ženi još udariti, ali to više govori o Vama, rekoh li vam Ćirjaković je za Vas - Vitez prema ženama!

Jako mi Vas je žao, citirah Vam Iljina već jednom na tu vašu podmetačinu, prilično sam zgrožena postojanjem čoveka sa takvim karakterom kao što je Vaš, isto je bilo sa Vladikom Nikolajem, i tada ste pljuvali po njemu a ja citirah argumente koji su obarali vaše pljuvačke mračne teze o dvojici velikih ljudi prema mom pogledu na svet.
ps. N sam ispustila u brzini (avaj opet) previše vremena gubim sa Vama

Nemo
u pravu ste! Baš jeste!
Preporuke:
8
1
68 ponedeljak, 16 decembar 2019 21:52
itd ili ...
http://www.nspm.rs/prikazi/bela-ideja-i-rusko-nacionalno-svejedinstvo.html

za sve druge da vide šta Iljin piše a kako ga jadni Spiridon interpretira!
Preporuke:
8
1
69 utorak, 17 decembar 2019 02:42
Ikarov pad.....@..ITD ili
"inače dugo sam na NSPM i svedok sam pada pristojnosti komentara"
I ne znate koliko ste u pravu! Zato što ste i vi doprineli tome, uzeli ste jedan svađalački ton, koji dolikuje samo jednoj poluobaveštenoj ili poluobrazovanoj ili poluvaspitanoj osobi.Ali dobro je i tako, jer se tako čovek uči i sagledava svoje greške, te ih ispravlja. Prvi započnete napad, pa ga posle toga pripišete drugom. Primer sa poređenjem krvi izvesnih, gde niste bili u pravu, da biste to prebacili drugoj osobi,tobože koliko puta je upotrebila reč KRV, što uopšte nije bilo relevantno.Po pisanju, mislim da ste već u dobrim godinama, te malo više povedite računa o stilu izražavanja, hoću reći pisanja.>Ne ljutite se, ovo vam je dobrobit savet, skratite tu svoju zlobu,a istssknite bar malo dobrote, jer po
Preporuke:
1
6
70 utorak, 17 decembar 2019 10:56
itd...@ Racel
Mislim da niste kompetentni da donosite ikakve zakljucke jer nemate uvida u celovitost price I napade kojim sam izlozen/a pogledajte raspravu sa doticnim na temu Cirjakovica I Antonicev text, ja ne delim vase komunitickke ideje o tome da se svako podjednako ima ubijati ako hocete da mu nesto otmete a pokrivate se jednakoscu pri cemu ste vi jednakiji. Sto se mojih godina tice to zaista ne mozete znati kao ni ostalo sta mislite da ste meritorni da sudite! Mene vasi lajkovi a ni stavovi ne zanimaju (uzgred)
Preporuke:
5
2
71 utorak, 17 decembar 2019 11:18
itd ili...ikkarov pad
Ako mislite da doprinosite kulturi komunikacija sa time sto me kvalifikujete kao poluobavestenu,poluintelektualnu I svadjalicom nnazivate, onda se I Vi nad sobom zamislite I pogleddajte u sebe duboko sta znaci Vasa zloba ideologija koju delite ili sta je to sto Vas toliko privlaci analfabeti Spiridonbu koji Vas edukuje I vapijete za jos?! Al avaj osstajete bez odgovora
Preporuke:
5
1
72 utorak, 17 decembar 2019 12:06
nemo
- ikar

Nije sve u relativizovanju-neko napravi gresaka,a neko je los.


Iako ne treba primati k' srcu,tesko je nositi se sa namernim zlobama. Nisu to provokacije.


Opet,treba ignorisati,a kritike uvazavati. Jedno sa drugim nema veze .
Preporuke:
4
1
73 utorak, 17 decembar 2019 14:26
Spiridon
@ itd ili...

Spiridone poslednji put, baš ste preterali, vrlo ste zlonamerni, odakle vam to da sam oduševljena bilo čijim poreklom, to je bilo puko konstatovanje Borisovih korena i podrške koje uživa i po tom osnovu?!...”Hrabro" junački po ženi još udariti, ali to više govori o Vama

Gospođo moja draga, kao što već rekoh ja bih se na vašem mestu zapitao zašto gledam takvu vrstu sadržaja, a koliko ste samo puko konstatovali se videlo iz vaših komentara. Meni vidite ne pada na pamet da se bavim takvom vrstom primitivnih gluposti, ali nismo svi isti. Pokušavam takođe samo da shvatim na koji način ste vi od mene ugroženi kao žena, a posebno jer ste sami predstavljali kao muškarac vrlo svesno i to mesecima. Vi ste draga moja gospođo za mene samo oponent u raspravi kao i svi drugi, tako da me pustite tih vaših špageta, jer pošto vam se oni vaši jeftini ad hominem starac, mladić, bot napadi nisu zalepili na zid sad se odjednom vi pretvarate u nekakvu žrtvu. Malo već otužno...
Preporuke:
1
6
74 utorak, 17 decembar 2019 14:45
itd ili...
Spiridone mene zaista ne zanima ni sta vi mislite ni sta gledate dopustite da svako ima pravo da bira a ponajmanje sam htela da dozvolim da lazete uporno oko Cirjakovica I Vladike Nikolaja I Iljina, to da Vam ocutim necu I nisam! Meni ste Vi otuzni!
Preporuke:
6
2
75 utorak, 17 decembar 2019 14:49
itd ili...
Spiridone jednom mi rekoste da se gubim sa sajta, valjda vam je to I dalje intencija, ali nemam nameru. Ovo je sajt koga dugo pratim I ne pada mi napamet da zbog siledzije koji nema ni elementarne pristojnosti ne komentarisem ili ne citam NpM
Preporuke:
6
2
76 utorak, 17 decembar 2019 14:58
Spiridon
Spiridone jednom mi rekoste da se gubim sa sajta, valjda vam je to I dalje intencija, ali nemam nameru. Ovo je sajt koga dugo pratim I ne pada mi napamet da zbog siledzije koji nema ni elementarne pristojnosti ne komentarisem ili ne citam NpM

Gospođo moja draga, vaša sklonost ka izmišljanju, vređanju sagovornika na teme SNS bota, autošovinističkog izdajnika, sitničavog starca, nedozrelog mladića ili nekog ko u svakom slučaju nije ni Srbin, što samo govori o stepenu autističnog šovinizma u vašoj glavi, pošto je u vašem tetrapak svetu očigledno uvreda reći nekome da nije Srbin, odnosno u ovoj najnovijoj iteraciji glumljenju žrtve, zaista prevazilazi sve granice. Nikada nikome na NSPM-u nisam rekao da se gubi odavde, odnosno pokušavam samo da shvatim da li ste baš toliko bezobrazni da svesno izmišljate ili vam se po vašem običaju, u brzini, učinilo da ste pročitali nešto što ja nisam ni napisao...
Preporuke:
2
6
77 utorak, 17 decembar 2019 15:10
Spiridon
@ itd ili...

Jako mi Vas je žao, citirah Vam Iljina već jednom na tu vašu podmetačinu,

Dakle evo Iljina iz 1933-te, članak: Nacional-socializm. Novый duh.I.
Gde možete pročitati ove reči...
Novi duh nacionalsocijalizma ima naravno pozitivne definicije: rodoljublje, veru u identitet nemačkog naroda i snagu nemačkog genija, osećaj časti, spremnost za žrtvenu službu. Ovaj duh, čini se, srž čitavog pokreta, za svakog iskrenog nacionalsocijalistu, on gori u svom srcu, napreže mišiće, zvuči u njegovim rečima i blista u očima. Dovoljno je videti ove vernike, dovoljno je videti ovu disciplinu da biste shvatili značenje onoga što se događa i zapitajte se: „ima li čoveka na svetu koji ne bi hteo da stvori pokret takvog uspona i takvog duha? Jednom rečju, ovaj duh, povezan je sa nemačkim nacionalsocijalizmom, sa italijanskim fašizmom. Međutim, ne samo s njim, već i sa duhom ruskog belog pokreta
http://iljinru.tsygankov.ru/works/vozr170533full.html
Pametnom dosta...
Preporuke:
1
7
78 utorak, 17 decembar 2019 15:20
itd ili...
Sve sto kod nas ima izdato od Iljina (Logos) sam procitala na taj Vas citat ne naidjoh niti ga smatram relevantnim za ukupnost njegovog dela. To sto ne uspevate da vidite lepotu I plemenitost I filosofiju pravoslavne religije vec tragate za senkom meni mnogo govori o Vasem karakteru. Senka senku trazi! Da ne bih I ja postala kao Vi klonucu se vase toksicnosti jer Vama na svetlo ne vredi pokazivati slepi ste kod ociju a dusa Vam mracnaM Volela bih da gresim I da sam Vas preostro ocenila no taj rigoleto u svakom Vasem komentaru je nepodnosljiv za mene te bih Vas oslobodila svog prisustva u komunikaciji.
Preporuke:
6
2
79 utorak, 17 decembar 2019 15:24
Spiridon
@ itd ili...

A takođe, ako vam Nacional-socializm. Novый duh.I. nije bio dovoljan, onda vam od srca preporučujem da pročitati Iljinov članak za treći broj časopisa Russkiй kolokol iz 1928, koga možete pronaći ovde...
https://vtoraya-literatura.com/publ_673.html
Gde je Iljin počevši od 54. stranice napisao članak pod naslovom O russkom fašizme, koga inače završava ovim rečima...
Duh ruskih fašista - rodoljubni, voljni i aktivni, nije za osuđivanje! Ja sam baš zbog tog duha i uzeo pero u svoje ruke. Ali bih rekao svojoj braći fašistima: Čuvajte se i to ne bez razloga od strane „politike“! U njoj je opasnost od korupcije i gubitka pozitivnog fašističkog duha ...
Preporuke:
2
7
80 utorak, 17 decembar 2019 15:36
itd ili...ili pametnom dosta
Ovaj vas izvor vam je kao I Levadu sto ste citirali a ja vam rekla da su oni strani agenti (prvi put sam se srela sa vasom toxicnosti po javni prostor tada) ignorisali ste tu cinjenicu pa sam vas uputila na njihov sajt na kome su sami napisali dda su strani agenti ali ni to nije vredelo objasnila sam vam da je Putin taj zakon o str agentima odd Amerike prepisao pa sam se naganjala sa vama I oko toga da li oni potpadaju po to...sve u svemu moji motivi su bili da ne trujete javni prostor rodoljubivog sajta, od zene dosta! ne smatram vas dostojnim protivnikom!
Preporuke:
6
2
81 utorak, 17 decembar 2019 15:43
itd ili...
Pardon prvi put sam na vase podmetacine reagovala kada ste stavili link negog Muslimana o broju Srba na KiM, tad sam Vas raskrinkala, pa ste posegnuli za Wikipedijom sto je podjednako groteskan izvor, tada sam Vam rekla da mislim da niste Srbin jer takvu dozu manipulacije u korist Ssiptara ni jedan Srbin posle svega ne bi koristio u dijalogu argumentima. Cemu onda cudjenje? Usledilo je Vasse prebrojavanje krvnih zrnaca I teza da ako smo Srbi onda smo I Romi..dug je spisak vasih pokusaja ali mene pamcenje dobro ssluzi
Preporuke:
5
2
82 utorak, 17 decembar 2019 15:46
itd ili...
Ili onomad kad sloziste pricu o Slobinom nevidjenom obezbedjenju a ja coveka gledala svaki put u kolima kako ide mojom ulicom bez ikakve pratnje, ali ne odustajete, ja nisam dobro videla tih godinu dana u odnosu na to sta vam je neko sa Krsta rekao (neviddjeno jer je bilo I nepostojece) pa ste mi zalepili najgore etikete iz C0tih - sto ne bi I ja Vama?
Preporuke:
6
2
83 utorak, 17 decembar 2019 15:54
itd ili...
Nije mi to nista poznato ali rekoh Vam vasi izvori ako nisu original Iljinovo delo za mene su sumnjivi jer tako citiraste I Levadu, pa oblatiste Vladiku Nikolaja na slican nacin, izvinicete me sto cu uzivati u lepoti ovvog dana I svoje vreme posvetili vrednijim ljudima no sto ste vi a Vama preporucujem duhovni rast I manje Gibona I Rima a tek onog Nemca odd pre 100 g sa kojim ste fascinirani..ps izvinjavam se na pravopisnim greskama adminu (telefon je u pitanju nemam dobar pregled)
Preporuke:
6
2
84 utorak, 17 decembar 2019 16:08
Spiridon
@ Spiridon

Gospođo draga nadam se samo da smo posle predočenih dokaza sa moje strane konačno utvrdili da moje napomene za Iljina nisu bile nikakve podmetačine, već samo i jedino istina, bolna ali nepobitno istorijski tačna, koju su vama zaboravili da saopšte koliko mi se čini. Takođe, ko je od nas ovde gledao BBC, Kanal 4 i ITV se može videti čitajući vaše sopstvene komentare, ali to je to vaše čuveno Gaj Riči-Borisova čukunbaba-BBC dokumentarci-kremljoljuBstvo, u kome vi onda mene u tom patriJotskom salto-mortale zanosu bez imalo stida i obraza optužite da su moj Zapad & BBC i ekipa koja je spinovala u korist elitističkog favorita...
Sačekajte vi to gledate, pratite, o plavoj krvi Borisovoj sve znate a onda na mene pokazujete prstom...
O tempora, o mores...
Preporuke:
2
6
85 utorak, 17 decembar 2019 16:18
nemo
Treba gledati kontext uvek...

Nacionalizam,imperijalizam je postojao kod austrougara,nemaca,rusa,turaka,pa se Iljin nastavio,a firer zacementirao totalno....

To je bilo vreme kada su ljudi- u pr. sv. ratu - jedva cekali u rat (militantni,skoro kao sada).

Ne daj Boze nikom ,sto kazu ,ne ponovilo se
Preporuke:
5
2
86 utorak, 17 decembar 2019 16:19
Spiridon
@ itd ili...

Ovaj vas izvor vam je kao I Levadu sto ste citirali

Ako smem da primetim, prenet je od reči do reči originalni Iljinov članak koga je on napisao 1933 godine. To što se vama ne sviđa istina, nije razlog da po vašem običaju pokušavate da je pobijete svojim izmišljotinama o stranim agentima, a posebno jer je taj sajt koliko ja vidim, što mu i samo ime http://iljinru.tsygankov.ru kaže posvećen liku i delu Ivana Iljina tj na njemu možete pronaći informacije o svemu što je on napisao.
Ponavljate se ako smem da primetim, jer kada god vam neko pruži neki nepobitan dokaz, vi u nemoći da ga opovrgnete idete onda u te tako tipične fantazmagorije i teorije zavera, gde ništa naravno nije slučajno.
Inače isti članak možete naći na sto i pedeset mesta, jer ga je Iljin napisao dok se divio Hitleru, Musoliniju i nacistima, a ako vam on nije bio dovoljan imali ste i onaj drugi sa original pdf skeniranim časopisom Rusko zvono iz 1928, ili je i to možda neka podmetačina...!?
Preporuke:
1
7
87 utorak, 17 decembar 2019 16:26
Spiridon
@ itd ili...

Pardon prvi put sam na vase podmetacine reagovala kada ste stavili link negog Muslimana o broju Srba na KiM, tad sam Vas raskrinkala, pa ste posegnuli za Wikipedijom sto je podjednako groteskan izvor, tada sam Vam rekla da mislim da niste Srbin jer takvu dozu manipulacije u korist Ssiptara ni jedan Srbin posle svega ne bi koristio u dijalogu argumentima.

Avaj, razočaraću vas u pitanju je bio zvaničan podatak Iseljeničkog Komesarijata Kraljevine SHS tj Jugoslavije, a to što po pedeseti put u nemoći ponavljate jednu te istu laž o Vikipediji i nekakvom raskrinkavanju, samo govori na šta ste sve spremni. Šifra knjige na temu Tito- Čerčil...
Inače samo dokazujete moju tezu o autističnom šovinisti, jer po vama ljudi koji nisu Srbi su nekakvi manipulanti i lažovi, jer da sam Srbin onda to valjda ne bih mogao...
Strašno, šta vi i to sa ponosom pričate. Kako vas samo nije sramota...
Preporuke:
1
6
88 utorak, 17 decembar 2019 16:36
Spiridon
@ itd ili...

Nije mi to nista poznato ali rekoh Vam vasi izvori ako nisu original Iljinovo delo za mene su sumnjivi jer tako citiraste I Levadu, pa oblatiste Vladiku Nikolaja na slican nacin

Dakle idemo još jednom, evo vam link za skidanje originalnog PDF skeinranog časopisa Russkiй kolokol. № 3» (1928)
https://vtoraya-literatura.com/pdf/russky_kolokol_1928_3_text.pdf
Na strani 54 vam je članak Ivana Iljina koji se zove O ruskom fašizmu, pročitajte pa se i sami uverite.
A onaj drugi sajt tj Ilьin.Ru je kao što rekoh posvećen liku i delu Ivana Iljina, pa za sebe i svoju misiju oni sami kažu ovo...
Celь Internet-proekta - predstavitь setevomu soobщestvu neobozrimoe i moщnoe, kak sama žiznь, literaturnoe i filosofskoe tvorčestvo Ivana Aleksandroviča Ilьina

Naravno kod vas čim vam se istina ne dopada, odmah budu neki strani agenti. Lepo ja vama rekoh Zemlja ravna ploča vam samo nedostaje u kolekciji fantazmagoričnih teorija zavera ...
Preporuke:
1
7
89 utorak, 17 decembar 2019 16:47
Spiridon
@ itd ili...

Nikolaj Velimirović - Kroz tamnički prozor, glava LXXVII
To Evropa ne zna, i u tome je sva očajna sudba njena, sva mračna tragedija njenih naroda. Ona pre svega ne zna čija je. Onda ona ne zna ko joj je prijatelj a ko neprijatelj. zove Ocem a koga Sinom, zbog čega je popljuvano u njoj očestvo i sinovstvo, roditeljstvo i čadstvo. Ona ništa ne zna osim onog što joj Židovi pruže kao znanje. Ona ništa ne veruje osim onog što joj Židovi zapovede da veruje. Ona ne ume ništa da ceni kao vrednost dok joj Židovi ne postave svoj kantar za meru vrednosti. Njeni najučeniji sinovi su bezbožnici po receptu Židova...
Sva moderna gesla evropska sastavili su Židi, koji su Hrista raspeli: i demokratiju, i štrajkove, i socijalizam, i ateizam, i toleranciju svih vera, i pacifizam i sveopštu revolucijui kapitalizam i komunizam. Sve su to izumi Židova, odnosno oca njihova đavola
Preporuke:
2
8
90 utorak, 17 decembar 2019 16:54
Spiridon
@ itd ili...

Nikolaj Velimirović, predavanje na Kolarcu 1935 godine...
Ipak se mora odati poštovanje sadašnjem nemačkom Vođi, koji je kao prost zanatlija i čovek iz naroda uvideo da je nacionalizam bez vere jedna anomalija, jedan hladan i nesiguran mehanizam. I evo u XX veku on je došao na ideju svetoga Save, i kao laik poduzeo je u svom narodu onaj najvažniji posao, koji priliči jedino svetitelju, geniju i heroju
Preporuke:
1
9
91 utorak, 17 decembar 2019 18:39
itd ili...
Postovani gospodine Vi nemate mere ne razumete da kada se izblamirate sa Levadom kao Maric u sinocnoj Cirilici (njihovo cuveno istrazivanje po kome Rusi ni medju 10 ne vole Srbe tacnije ne pominju) nema razlike, niste kredibilan sagovornik.
Preporuke:
10
1
92 sreda, 18 decembar 2019 08:43
Ikarov pad@itd ili
Draga, ili dragi, jer ste čas jedno, čas drugo, kazati za Spiridona da je analfabeza je neprevaziđena glupost i neznanje. Možemo ili možete da kažete bilo šta o njemu, ali da je analfabeta?! Ta, nemojte, molim Vas! Mislim da mu, posle ovako izjavljene gluposti, dugujete jedno veliko izvinjenje! Da, želim i ja Vama lep dan.
Preporuke:
1
7
93 sreda, 18 decembar 2019 09:47
Spiridon
@ itd ili...

Gospođo moja draga, čini mi se nekako da bi osoba koja je svesno poturala nepostojeće dokaze za svoje fantazmagorične teorije, kao vi u slučaju onih knjiga o Titu i Čerčilu, treba manje da priča na temu blamiranja i gubitka poverenja, ali avaj kao što rekoh vi ste užasno hrabri i to ne zato što se malo čega bojite već što se malo čega stidite. Međutim, u hroničnom nedostatku argumenata, vi uvek posežete za ponavljanjem jedne te iste lagarije u nadi da će se ona posle deset ponavljanja postati nekim čudom istina. Tako da, hvala na pitanju svi moji izvori su validni i što je najbitnije tačni, odnosno nemam običaj da poturam kojekakve opskurne patriJotske vebsajtove, kao vi što ste uradili kada je ona druga izmišljotina o Englezima autorima Ustava iz 1974 u pitanju. Uostalom, najbolje ogledalo vas i vašeg tetrapak pogleda na svet je ona vaša priča kako sam ja poturio podatke nekog muslimana, što po vama znači da su isti automatski lažni, pa ste onda pomislili da ja i nisam Srbin...
Preporuke:
1
6
94 sreda, 18 decembar 2019 10:32
itd ili...
Iljin je 1937 otišao iz Nemačke (iako delimično Nemačkog porekla) u Švajcarsku gde se trajno nastanio, a naš Vladika Nikolaj, koga tako sramno blatite, završio je u nacističkom logoru Dahau!Toliko o kontekstu na koji Nemo lepo ukazuje! ali vi ne razumete kontekst, već ste vrlo uskogrudi u Vašem poimanju sveta, bez sposobnosti za povezivanjem činjenica makar i one kao što je savezničko bombardovanje Srbije po Titovim instrukcijama dakle daleko pre 1948 i ćoravih kutija. Tu ćete se morati poznati na kontekst, da biste to mogli morate uvažiti moj prethodni!Inače to što u ovakvim duelima imate podršku alter ega ili Raćel kojoj nikako da se obratite, avaj već viđeno. Izvinjenje samo meni VI dugujete, obojica ili kako god!
Preporuke:
7
1
95 sreda, 18 decembar 2019 10:41
itd ili...
Spiridone vi ste hrabriji daleko od mene jer se baš ničega ne stidite! Podmećete da biste nekoga oblatili, zar pošto JU više ne postoji, posle odrubljenih srpskih glava kojima su i šiptari i mudžahedini (muslimani) iz BiH igrali fudbal, Vama još uvek nije jasno da tu postoji antisrpska priča i Vi krivite onoga-mene koji vas upozorava da su podaci dotičnog Muslimana možda pogrešni?

A vidim da smo se vratili na Ustav 1974, tu sam Vam lepo linkovala članak istraživača i istoričara koji je po engleskim arhivama istraživao i njegov zaključak, ali ne vi ste i kvalifikovaniji od njega i njegovi zaključci koji naravno kao uostalom svačiji nisu u skladu sa Vama, ne postoje!

Pa Vi vidite ko odbija istinu, valjda ste narcisoidna struktura ličnosti koja voli da je uvek u pravu obično to znači ozbiljne nedostatke u smislu ostvarenosti, te mi Vas je žao, okrenite se tim segmentima koji su loši, istresanje na ženu na NSPMu nije deo rešenja već deo Vašeg problema! ako me razumete...
Preporuke:
7
1
96 sreda, 18 decembar 2019 10:55
Spiridon
@ Ikarov pad

Ne bih ja obraćao previše pažnje na te gospođine ad hominem špagete, a još manje očekujem bilo kakvo izvinjenje. Moram priznati da se zaista retko sreće takav psihološki profil, koji poznaje jedino i samo željenu istinu kao kategoriju. U prevodu kod naše itd ili... može postojati kao realnost samo ono u što ona želi da to bude istina, dok je sve ostalo izvan tih granica nekakva podmetačina. Svojevremeno sam ja izneo podatak o nekakvom indeksu nejednakosti a sve prema Credit Suisse i njihovom Global Wealth Databook-u, što se u smatra globalnim etalonom za takvu vrstu podataka. Istog sekunda je to naravno odbačeno sa njene strane uz prateće objašnjenje da ima tamo neki dokumentarac o nekoj holandskoj banci ili takvo već nešto, koji naravno blage veze nema sa Credit Suisse ili tačnošću njihovih podataka, ali eto i Credit Suisse je banka pa je sve to naravno povezano. Tako da ona prosto tako reaguje na ono što joj se ne uklapa u uverenja, tj sve su laži, strani agenti i analfabete...
Preporuke:
1
7
97 sreda, 18 decembar 2019 11:04
itd ili...
Kao što Vam rekoh valja čitati a kada se mnogo čita ide se dalje, dakle informaciju da je Ustv 1974 pisan u američkoj ambasadi dali su Rusi a dr nauka sa sajta NSPM u avaj engleskim arhivama potvrdu našao na sledećem linku http://www.nspm.rs/kuda-ide-srbija/britanska-politika-prema-jugoslaviji-1941-1944-%E2%80%93-osnovni-izvor-ustava-sfrj-iz-1974.html
potvrdio, gde je tu podmetanje - nigde! a gde ste tu vi? samo treba da se pokrijete ušima i da se zastidite makar jednom, da dokažete da niste SNS bot kojima ništa nije strano pa ni laž.
Preporuke:
7
1
98 sreda, 18 decembar 2019 11:12
itd ili...
Spiridone pojma Vi nemate dokaz je ovaj vaš komentar, ceo svet piše da je Boris pobedio zbog Breksita sem Vas, pa kada toliko promašite, tražite da skrenete pažnju na drugoga i zapodevate kavgu da kidnapujete temu na koju komentari treba da budu, ako to nije SNS bot zamena teza ponašanje, ne znam šta je, a vi se kao uvrediste? nije nego, biće da istina Vama ipak nije najjača strana! A ono tetrapak, pa čoveče manite se te retorike, to je tako pase! izađite iz SM vremena, tim pre što je on sada posao za istoričare a Vi to svakako niste, jer niko ne zna ni Vašu struku ni postignuća, ali zato ste "hrabri" a u stvari bezstidni da blatite Iljina i Nikolaja Velimirovića? i još se čudite dilemama vezanim za vaše znanje, dobru volju i koješta još?
Preporuke:
7
1
99 sreda, 18 decembar 2019 11:42
itd ili...
Aman Spiridone Kredit Svis nije nikakav reper za tako nešto, već tada sam vam rekla da je UN isključiv reper za takve konstatacije s obzirom na usaglašenu metodologiju (planetarnim konsensuzom donetu) za takva istraživanja i posledične zaključke!

Koji deo vama ovde nije jasan? Koji Kredit Svis čoveče? Da li Vi imate neku struku? ovo očigledno nije
Preporuke:
6
1
100 sreda, 18 decembar 2019 13:11
Spiridon
@ itd ili...

Aha znači sada ste već prešli na rezervnu UN kotu, pošto je da se podsetimo šta je prvobitno bio razlog zašto u podatke iz Credit Suisse godišnjeg izveštaja, na koga se inače poziva ceo svet smatrajući ga i više nego validnim, ne treba verovati...
skoro su došli u žižu jer su pratili i špijunirali bivšeg zaposlenog (Arapin beše) uplašeni da im ne odvede kadrove u UBS aajte molim vas, malo više poštovanja prema sebi u iznošenju argumenata. Vidim niste odgledali onog uzbunjivača Holanđanina o bankama
Eto tako vi razmišljate, čim vam se nešto nađe van tetrapaka, dakle ima taj neki Arapin, i bio je taj neki Holanđanin uzbunjivač. Kakve sad taj Arapin i taj uzbunjivač Holanđanin imaju veze sa tim izveštajem to samo vi znate, ali po običaju u hroničnom nedostaku argumenata vi uvek po automatizmu napadate izvor ma koliko validan bio, odnosno bilo šta što nađete bilo gde u nekoj opskurnoj interent nedođiji a što potvrđuje vaše navode je za vas kao u kamenu uklesano...
Preporuke:
0
6
101 sreda, 18 decembar 2019 13:25
Spiridon
@ itd ili...
ceo svet piše da je Boris pobedio zbog Breksita sem Vas,

Pod jedan to nije tačno, a pod dva to se inače da vam pomognem zove argumentum ad populum ili ti pozivate se na mišljenje većine. Kako da vam kažem, ceo svet je nekad mislio da je Zemlja ravna ploča, a posle se ispostavilo da nisu bili u pravu ma koliko ih je bilo...
Što se tiče Iljina, da se podsetimo prvo bilo da je sajt Ilьin.Ru nekakva strana agentura, pa je onda bilo da to pošto to vi nigde niste našli u knjigama prevedenim na srpski da to mora biti neka podmetačina. Pa ste onda shvatili da je to ipak istina ali sam ja jedan zao čovek koji je tražio i našao zlo, kao da sam se ja a ne on divio Hitleru, a sada ste vidim saznali da je on pred rat konačno shvatio ono što je svakom sa dva grama mozga bilo jasno oko nacista. Inače da vam pomognem nije ni tada shvatio u potpunosti, jer se radovao Hitlerovom napadu na SSSR, tj nazivao je to presudom boljševicima. Tako da koliko znate toliko i pričate...
Preporuke:
0
6
102 sreda, 18 decembar 2019 13:26
Ikarov pad @ itd ili
"Da li Vi imate neku struku? ovo očigledno nije."
Eh...eh...ah..ah... A Vaša jeste!?Vi ste zaista poput Krvata, nemate ni stida ni srama i prekinite ovu raspru, vi podbadate sve, vi ste rođen-a- ...ne, neću reći šta, jer mi moje lepo vaspitanje to ne dozvoljava! Basta...basta! Dosta, zavežite, molim Vas, već jednom, osoba ste u dobrim godinama, imate i prilično obrazovanja, nadam se i vaspitanja. ali znanja malo, a to malo ,loše upotrebljavate! i...prekinite!
Preporuke:
1
6
103 sreda, 18 decembar 2019 13:34
Spiridon
@ itd ili...
Kao što Vam rekoh valja čitati a kada se mnogo čita ide se dalje, dakle informaciju da je Ustv 1974 pisan u američkoj ambasadi dali su Rusi a dr nauka sa sajta NSPM u avaj engleskim arhivama potvrdu našao na sledećem linku http://www.nspm.rs/kuda-ide-srbija/britanska-politika-prema-jugoslaviji-1941-1944-%E2%80%93-osnovni-izvor-ustava-sfrj-iz-1974.html
potvrdio, gde je tu podmetanje - nigde! a gde ste tu vi?

Gospođo draga, po svom dobrom starom običaju ponavljate u nedogled jedne te iste fantazmagorije, u nadi da će neprekidnim ponavljanjem oni dobiti na težini. Dakle pod jedan, koji tačno Rusi i na osnovu kojih tačno dokaza, evo pitam vas dva meseca to isto pitanje, pa ne znam možda ovaj put konačno saznamo i to. Takođe, oko tog teksta koga u očaju poturate, vam je sve sto puta objašnjeno. Dakle to što je neko našao nepotpisani dokument iz 1943 u kome neko predlaže podelu Jugoslavije na Veliku Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju nikakve veze nema sa Ustavom iz 1974...
Preporuke:
1
5
104 sreda, 18 decembar 2019 13:44
Spiridon
@ itd ili...
Podmećete da biste nekoga oblatili, zar pošto JU više ne postoji, posle odrubljenih srpskih glava kojima su i šiptari i mudžahedini (muslimani) iz BiH igrali fudbal, Vama još uvek nije jasno da tu postoji antisrpska priča i Vi krivite onoga-mene koji vas upozorava da su podaci dotičnog Muslimana možda pogrešni?

Gospođo draga, iz vas samo progovara vaš autistični šovinizam, koji eto tako u očaju kada se nađe sateran uza zid, prelazi u tu neku otužno-patetičnu priču. Zašto lepo ne kažete da su za vas u vašem malom tetrapaku svi osim Srba nekakvi zli ljudi, nekakvi manipulanti i lažovi. Iznet vam je zvaničan podatak preuzet iz arhive Iseljeničkog komeserijata Kraljevine SHS tj Jugoslavije a vi ste isti pošto vam nije bio unutar tetrapaka, odmah proglasili za laž nekog muslimana. Za to da je to imalo veze sa bilo kakvim muslimanom vi niste naravno imali bilo kakav dokaz, ali je eto bilo pogodno da bi se isti proglasio lažnim. Kako vas samo nije sramota...
Preporuke:
1
6
105 sreda, 18 decembar 2019 13:48
itd ili...
Spiridone meni je Vas bas zao, nikakav rezervni polozaj UN sam Vam od starta rekla da je jedini validan izvor za takve analize, al covek za koga su Levada studije narucene I placene od SAD relevantne normalno da ne zna mnogo. Moja misija je da Vas naucim ili makar da ne sirite svoje neznanje. Uzivajte u danu u dobrim ljudima - pridruzite im se ako mozete, podvig je to u dobroti I slavljenju svog roda, odbacite autosovinizam kao pogled na svoj nacion, savet Vam je inajdobronamerniji. Ne bih Vas vise zadrzavala ali nemojte ni Vi mene-oboje imamo pametnijeg posla
Preporuke:
6
1
106 sreda, 18 decembar 2019 13:56
Spiridon
@ itd ili...

Pa Vi vidite ko odbija istinu, valjda ste narcisoidna struktura ličnosti koja voli da je uvek u pravu obično to znači ozbiljne nedostatke u smislu ostvarenosti, te mi Vas je žao, okrenite se tim segmentima koji su loši, istresanje na ženu...

Gospođo pod jedan, da li vi to o meni ili ipak o sebi pričate, jer smo se valjda uverili da ćete vi posegnuti bukvalno za svime što vama padne na pamet, samo da bi nekako bili u pravu, odnosno da vam nije strano ni izmišljanje nepostojećih dokaza. Uostalom najbolji primer dokle ste vi spremni da idete je upravo u toj priči sa istresanjem jer ste se predstavljali mesecima kao muškarac, a onda ste konačno i to teška srca i ne sami od sebe priznali da ste ipak žena. Međutim bukavlno samo pet komentara posle i istog tog dana, ste već mene optuživali da se loše ponašam prema vama kao ženi, jer ste se dosetili da bi mogli i to da iskoristite u raspravi. Vaša beskrupuloznost dakle zaista nema granica...
Preporuke:
1
6
107 sreda, 18 decembar 2019 14:25
Spiridon
@ itd ili...

Inače da se podsetimo, ovaj tekst ste vi priložili prošli put kao dokaz kada se govorilo o Englezima i Ustavu iz 1974...
http://glasholmije.rs/istraživanja-iz-prošlosti-vasojevića-i-crne-gore/englezi-i-tito
Evo citata koji pokazuje o kakvom se to tekstu radi
Ista osoba je zamenjena, na predlog engleske tajne službe poljskim Jevrejinom Jozefom Valterom, obučenim da uspešno i brzo zameni umrlog Josipa Broza Sve to lično je nadgledao Čerčil. I takav čovek kao što je Tito doveden je na ovaj prostor da u narod usadi komunizam, razruši veru u Boga i ispuni zadatke koje su mu zadali moćnici i njegovi mentori Englezi. Sasvim je normalno da smo mi Srbi najlošije prošli od svih naroda, jer je i on bio sledbenik Dizraelija. Da je istorija skup falsifikata, čak i kada je obična stvar u pitanju, vidi se po datumu Titove smrti. Stotine njih koji su i danas živi znaju da je umro još u februaru mesecu, ali je za datum njegove smrti odabran 4. maj, najveći praznik Iluminata...
Preporuke:
0
6
108 sreda, 18 decembar 2019 15:08
Spiridon
@ itd ili...
Spiridone meni je Vas bas zao, nikakav rezervni polozaj UN sam Vam od starta rekla da je jedini validan izvor za takve analize, al covek za koga su Levada studije narucene I placene od SAD relevantne normalno da ne zna mnogo. Moja misija je da Vas naucim ili makar da ne sirite svoje neznanje.

Nije tačno, nemojte izmišljati po običaju, jer ni pomenuli UN niste tj samo ste rekli da se Credit Suisse bavi investicionim ulaganjima i onda istog momenta prešli na tog nekog Arapina i onog Holanđanina, pošto ste valjda bili pod utiskom nekog youtube dokumentarca, majke celokupnog vašeg znanja.
Takođe, preklinjem vas prestanite više sa ponavljanjem tih vaših izmišljotina o Levadi, zato što ma koliko ih ponavljali neće postati istina ma koliko to vi želeli. Inače za vašu informaciju jedini greh Levade je što su radili svoj posao odgovorno i profesionalno, tj što za razliku od VCIOM-a i FOM-a nisu hteli da friziraju svoja istraživanja, pa su se zamerili kome nije trebalo...
Preporuke:
1
7
109 sreda, 18 decembar 2019 16:07
Spiridon
@ itd ili...

Tako da gospođo moja draga, sve što vi znate u bilo kojoj raspravi je da bacate špagete, pa šta se zalepi od toga. Kada vam jedan nazovi dokaz ne prođe, vi ćete odmah guglati nešto novo i samo bacati neke nove fantazmagorije dok se oponentu ne dosadi. Potpuno isti sistem primenjujete i kada su dokazi oponenta koji izlaze iz vašeg tetrapaka, jer ma koliko isti nepobitno tačni i pouzdani oni bili, vi ćete i rukama i nogama kopati da nađete bilo šta, ma koliko to umišljeno bilo a što bi na neki način oblatilo izvor i svrstalo ga u nepouzdan. Pa su to uvek neki muslimani ili strani agenti, odnosno u svakom slučaju podmetačine i misteriozne zavere da se proture laži. Verujte mi da za sve ove godine nisam video nekoga ko mentalno više liči na čuveni lik Ilije Čvorovića, nego što ste to vi. Takva autističnost, takvo tvrdoglavo odbijanje da se suoči sa činjenicama, odnosno slepo verovanje u sve što je unutar onog malog tetrapaka, ma koliko to neverovatno bilo, ostavlja bez teksta...
Preporuke:
1
7
110 sreda, 18 decembar 2019 16:41
itd ili...
Ikarovom padu
Ta ne jedite se, eto pametniji popusta pa ne bih vise da stojim na putu vase ljubavi (bilo da je istopolna ili ne) prepustam Vas opsenaru Spiridonu, svako se slicnom raduje
Spiridone
Dosadni ste vise sa tim podmetacinama I laziranjem, ne navodite mi linkove knjige covece knjige-rekoh vam gde ih ima 13 tomova Vladike Nikolaja za pocetak d
Preporuke:
5
3
111 sreda, 18 decembar 2019 17:00
Kognitivna disonanca
Poštovani itd ili...

sa zadovoljstvom čitam Vaše postove i divim Vam se zbog jačine uverenja i ogromnog strpljenja i trpeljivosti koju pokazujete prema liku sa kojima niko od nas ne komunicira,
toplo Vam savetujem i da Vi prestanete, nije vredan, što Nemo reče nije čovek.
Svako dobro! i svaka čast! duboki naklon!
Preporuke:
7
1
112 sreda, 18 decembar 2019 17:11
itd ili ...
Ilija Čvorović je lik sa kojim se zaista ne poistovećujem niti imadoh ikada ikakve sličnosti i karakteristike, "zadivljuje" me vaša drskost prema nekome o kome ništa ne znate ali ste u stanju da ga stavljate u neke vaše mentalno ograničene fioke!

fascinantni ste negde bili jedno vreme, onako Mefistofelijanski lik, neka vam bude taj vaš mrak, valjda stvar navike, možda u drugima vidite tetrapake i Iliju zato što u samom sebi imate, autoprojekcija beše?

moja procena je da ste verovatno napravili gadne kompromise da biste bili tu gde ste pa biste sve nas koji nismo da uverite da ste vi u pravu, da relativizujete i Iljina i Vladiku, ali da sebe izdignete, nezrelo, neostvareno biće, šteta, ima puno boljih načina da bolje o sebi mislite
Preporuke:
8
1
113 sreda, 18 decembar 2019 17:24
It gets more interesting
Biće pre da je her Špira koji nikako ne vole istinu, ali šta ćete, nije svakome istina ni data, sada znamo da je to u slučaju her Špire sa razlogom,

veliki pozdrav za itd ili ...

i na kraju

Nolite dare sanctum canibus, neque mittatis margaritas vestras ante porcos, ne forte conculcent eas pedibus suis, et conversi disrumptam vos

(ne bacajte bisere pred svinje) draga damo!
Preporuke:
7
1
114 sreda, 18 decembar 2019 19:23
Spiridon
@ It gets more interesting

i na kraju

Nolite dare sanctum canibus, neque mittatis margaritas vestras ante porcos, ne forte conculcent eas pedibus suis, et conversi disrumptam vos

(ne bacajte bisere pred svinje) draga damo!

Ako se ja ne varam, to se u originalu kaže ovako nekako...
Μη δώσετε το άγιο στα σκυλιά, ούτε να ρίξετε τα μαργαριτάρια σας μπροστά στους χοίρους, μήπως τα καταπατήσουν με τα πόδια τους και στραφούν και σας ξεσκίσουν...
Ali to ste vi patriJotići moji, koji ni toliko elementarnog znanja ni o čemu nemate da ne znate čak ni toliko da je Biblija u originalu napisana na (staro)grčkom, odnosno da se pozivanjem na latinski u suštini samo pozivate na prevod koga inače vekovima već rabi upravo isti onaj Zapad, koga vi kao fol toliko mrzite. Međutim, tako to ide kada neuki žele da se prave pametni...
Preporuke:
1
5
115 sreda, 18 decembar 2019 19:30
Spiridon
@ Kognitivna disonanca
Poštovani itd ili...

sa zadovoljstvom čitam Vaše postove i divim Vam se zbog jačine uverenja i ogromnog strpljenja i trpeljivosti koju pokazujete prema liku sa kojima niko od nas ne komunicira

Elem, mislim da je uzrok tog odsustva komunikacije što ste išli svojom patriJotskom za u peskić plastičnom lopaticom na bager, pa se određenog broja pokušaja javio uslovni refleks. Od tada, se primenjuje ta metoda nepotpisanog dobacivanja sistemom baba iza kace. Ne previše hrabro ali beganova majka zakukala nije, što-no-se kaže... Što je sigurno, sigurno je...
Preporuke:
1
5
116 sreda, 18 decembar 2019 20:01
Spiridon
@ itd ili...

Gospođo moja draga, ja se vidite za razliku od vas ne bavim zadiranjem u vaš privatni život, niti jeftinim pokušajima da unizim oponenta lepeći mu senilni starac, nedozreli mladić, ne-Srbin etikete. Dakle ne interesuje me bilo šta o vama, jer ste za mene samo oponenet u raspravi. E vidite, upravo na osnovu onoga kako sebe sami prezentirate ovde u komentarima ste ali preslikani original Ilije Čvorovića, odnosno kod vas sve uvek svodi na nekakve zavere i onu njegovu legendarnu maksimu da ništa nije onako kako na prvi pogled izgleda. Vi dakle imate taj svoj mali tetrapak, i čim neko misli drugačije, čim neko iskoči iz granica pomišljivog, on je samim time nekakva zla i neostvarena ličnost. Za sve ovo vreme vi za te vaše fantazmagorije niste izneli niti jedan jedini iole validan argument, a pošto mojim argumentima ne možete ništa, onda bacate te vaše ad hominem i ostale špagete, potpuno autistično odbijajući da prihvatite bilo šta što nije unutar malenog vam tetrapaka...
Preporuke:
2
4
117 sreda, 18 decembar 2019 20:12
Spiridon
@ itd ili...

Inače, čisto da ne bude zabune, vi što se mene tiče slobodno nastavite na tu neostvareni čovek temu, ili šta god da vam novo padne na pamet. Iskren da vam budem, silno me zabavljate iz prostog razloga, što ja da ne verujete sticajem okolnosti znam kako izgleda ta moja kao neostvarenost, nezrelost, senilna sitničavost, odnosno ti kao moji kompromisi koje mi vi tako olako a paušalno lepite. Mislim, samo napred super vam ide, i pretežno o vama govori ako smem da primetim, ne i o meni...
Preporuke:
1
5
118 sreda, 18 decembar 2019 20:21
itd ili... it gets,kogn I dr.
Najljubaznije zahvaljujem sto ste nasli vremena da citate ovaj moj skromni pokusaj odbrane istine kakvoj sam u porodici (deda predratni pravnik) ucena. Ja to dugujem svojim precima I porodicnoj istoriji. Svako prema svojoj savesti, ja sledim njihov zavet I to sa velikim ponosom.
Jos jednom hvala I svako dobro ps izvinite ako sam nekoga ispustila (los mi pregled na telef)
Preporuke:
5
1
119 sreda, 18 decembar 2019 20:38
Spiridon
@ itd ili...

Prašćajte mi ogreših se o vas!?? Optužih vas naime da niste izneli nikakve dokaze, što prosto nije tačno, i izvinjavam se još jednom. Evo još malo onog vašeg dokaza iz teksta koji ste onomad priližili...
Kada je šaha Rezu Pahlavija u Iranu zamenio verski vođa Homeini, koji je godinama živeo u izgnanstvu u Parizu, mnogi koji su znali Homeinija tvrdili su da taj čovek, koji je došao u Iran, nije bio pravi Homeini...
Mržnja prema hrišćanstvu i uništavanje naroda koji veruje u Hrista, jeste i sudbina Srbije. Već sutra to će biti Grčka, koju će razoriti unutrašnjim nemirima, jer su je već stavili pod svoju pokornost finansijskim zaduženjem, koje Grci nemaju šanse nikada da vrate. Ta mržnja je toliko velika, da su, kada se Drugi svetski rat već završio, a Japanci nudili predaju 14. februara, Amerikanci „morali“ da bace atomsku bombu 6. avgusta.
I to, gle slučajnosti, na jedina dva hrišćanska grada u Japanu – Hirošimu i Nagasaki. Slučajnost?

Znači dalje više nema...
Preporuke:
1
5
120 sreda, 18 decembar 2019 20:56
Spiridon
@ itd ili...

Najljubaznije zahvaljujem sto ste nasli vremena da citate ovaj moj skromni pokusaj odbrane istine kakvoj sam u porodici (deda predratni pravnik) ucena. Ja to dugujem svojim precima I porodicnoj istoriji. Svako prema svojoj savesti, ja sledim njihov zavet I to sa velikim ponosom.

Gospođo, pa nemojte tako, evo naježio sam se prosto. Ako su preci i dug prema njima i ti zaveti začinjenimponosom u pitanju, onda je to nešto sasvim drugo. Pokušavam doduše da shvatim kakve veze imaju vaši preci sa ovom našom malom raspravom, ali no dobro neka to ostane nedorečeno, ipak je zavet u pitanju. Elem, čisto da vam pomognem... Dakle kada gdin Kognitivna disonanca kaže mi, on u suštini misli na samog sebe, koji se rastočio u osamnaest različitih nadimaka, ali no dobro bitno je da je njemu lepo i zabavno.
Da častite u svakom slučaju, eto i obožavaoce imate. Ej, nije to mala stvar...

P.S. Kupite bolji telefon, ako na tom već ništa ne vidite...
Preporuke:
1
5
121 sreda, 18 decembar 2019 21:28
itd ili...
Ja bih kupila ali nema boljeg-sta cete!
Bas ste se potrudili ali moram Vas razocarati to nisam ja taj deo o Homeiniju mi je potpuna novost mislim da ste opet nesto pomesali kao I prosli put! Prascam jer prastati je ljudski! Ja u vasu privatnost ne zadirem ali ostalo mi je upecatljivo to nadmeno samokarakterisanje "ja ne radim da bih zivotario vec da imam" to reci u ovakvom okruzenju I da je istinito. A mislim da nije, je nedopustivo. Zato sam pomislila da ste nerealizovani kada se tako hvalisete,uostalom mislim da vam manjka I kulture I to hronicno, objasnjavali ste mi gde nisam zivela, sa kim nisam razgovarala, sluzili se istim ovim sto meni zamerate. Ponavljam to mi je bio ciljj da budem vas odraz da sebe bolje vidite!
Preporuke:
5
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner